Proffs nästa

Från de att jag saknar värmen till kyla. Jag ska bli snowboard-proffs. Satt och kolla på Winter X Games i helgen, och har de inspelat på TiVo så jag kan kolla på de lite då och då. Jag har nu insett att jag ska bli snowboard-proffs om nått år.

Det ser så grymt ut. De bara flyger och är så grymt duktiga. Visst skidåkarna är grymma dem också, men de ser inte lika tufft ut som på bräda. De som känner mig vet att jag inte ens kan stå på en bräda, även då jag försökt och ge upp 3 gånger. Men det behöver inte betyda att jag inte kan lära mig. Jag önskar att jag känner någon här som kan lära mig, för jag vill vara sådär cool som
Shaun White.

  
Shaun White

Har ni ork och tid så borde ni titta på denna film med Shaun White. Dock inte så mycket snowboard, men han är grym i alla fall.



image299


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback