Sephora

Min kära kompis nämde igår att hon skulle beställa saker från Sephora.com och undrade om jag också ville ha något därifrån. De skulle hon aldrig ha gjort...

Jag hittade alldeles för mycket jag vill ha, och de kommer bli dyrt. Hittade ett märke jag bara läst om innan, som jag nu måste ha massa roliga produkter från, Too Faced.
Too Faced

Nästa shoppingrunda kommer nu bli en Sephora-shoppingrunda, och tyvärr en dyr en.
www.sephora.com

Sehpora är som Kick's fast 100 bättre och roligare.

image299

Kommentarer
Postat av: Julia H

jJag i stort sett hatar smink, men Too Faced och Benefit Cosmetics är SÅ söta.

Sen ska jag försöka få tag i NARS och smashbox när jag är i usa - skitbra märken! :)

Men Boston är kul ju
- och så har du relativt nära till NYC. :) Det måste väl ändå vara en fördel? :)

Vad fick dig att välja just den värdfamiljen? :) (They made you an offer you couldn't refuse?)

Kramar!

Postat av: Pernilla

Oh yeah! ;)

2008-01-23 @ 19:38:33
URL: http://pernilli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback