Sida kunde inte visas

Jag som skulle uppdatera min blogg igår och skriva en massa spännande om vad som hänt mig på senaste tiden, kunde inte logga in. Jag kunde helt enkelt inte uppdatera den med onödig information.

Vaknade upp imorse av ett mejl från min värdmamma där det står:
"NO SCHOOL
Don't bother to come downstairs until 9:30.

They said on the news that this is perfect snowman building snow....
save up your energy!"

Det har alltså snöat inatt, en ny snöstorm som de varnat om hela gårdagen. Redan igårkväll beslöt sig nästan alla skolor i Bostonområdet att vara stängda idag.
Det första jag gjorde när jag vaknade var att kolla ut genom fönstret för att se hur mycket snö vi fått. Det har kommit ca 1 decimeter snö skulle jag tippa på (om inte lite mer) och det är snökaos här.

Välkommen till landet som står still när det snöar!
image299

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilket plagg tycker du är vårens måste-ha-plagg?

Kram Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback