Sverige

Nu är biljetterna bokade och det är klart att jag kommer att komma hem och hälsa på en vecka i maj.

För alla er som vill hinna träffa mig innan jag åker tillbaka till USA får höra av sig så får vi ordna det. Jag antar att jag kommer ha ett fullspäckat schema med folk att träffa och mat att äta, men man måste ta vara på den korta tiden man är i Sverige.

Det är alltså offeciellt nu att jag ska förlänga mitt år här i Boston, USA. Men hur länge är inte bestämt ännu. De kommer att bli bestämt innan den 19 februari.

image299

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej! Jag har följt din blogg ett tag eftersom jag också ska vara aupair. Jag åker i maj och bor i simsbury, utanför hartford. Är typ 2 timmar utanför boston. Läste förut att du i somras var i cape cod en del. Jag kommer också var där i sommar pga att min värdfamilj har sommarhus där! Så om du är där under sommaren så kanske vi kunde ses=)

/ Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback