Victorias secret

Jag som så gärna vill ha underkläder från Victorias secret har nu gett upp den tanken.
Jag var dit idag och de visade sig tydligen att jag är för liten för deras underkläder. Eller ja, vissa trosor går väll bra, men när de kommer till bhar så har de inte min storlek.


Amerikaner måste vara större än mig, eller så köper de som ser ut som jag deras underkläder någon annanstans. Jag menar inte att man måste ha stora bröst för att kunna ha deras bhar, man måste vara bredare runt. Jag är chockad, för så liten runt är jag ju inte.

Som lite plåster på såret gick jag istället och köpte en carry-on resväska (Samsonite) för endast 94 dollar. Så även om jag inte har en fin Victorias secret-bh så har jag i alla fall en fin resväska att resa hem med.

image299

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback