Batteri

Igar kvall uppackte jag att min sladd til datorn var trasig... Och har ar jag alltsa nu, i Eastham, utan min dator eftersom att batteriet har dott. Lite hard ar det maste jag saga. Just nu sitter jag med min vardmammas dator i knat istallet for min, och jag maste saga att jag gillar Mac, men jag saknar anda min kara dator. Det ar inga problem att vara utan den har, men nar jag kommer hem till Wakefield i helgen sa kommer jag fa problem. For da har jag ingen dator alls, och jag som ar sa beroende av min - inte bra. Sa nu maste jag kopa en ny sladd for ca 30 dollar (runt 200 kr), istallet for att lagga pengarna pa nagot roligare. Plus att jag har noll koll hur latt det ar att hitta en ny slad heller......

Annars har dagen varit bra. Sitter nu och vantar pa att klockan ska bli 8, for da borjar serien The secret life of the american teenager. Pojkarna ligger i sangen och kommer snart att somna hoppas jag. Klockan 9 ar jag off duty och kan vanta pa att min prins ska ringa mig.

Sa nu behover jag bara en sladd ill min dator, sen ar allt som de ska igen. Plus en brownie framfor tvn (mmm, Amerika).

None

Kommentarer
Postat av: Julia H

ÅÅhh... den serien är skitbra tycker jag. Hoppas Amy berättar snart.. :S

Postat av: Pernilla

Meh vadå 30 dollar? Så förbaskat dyrt kan det väl inte vara?



Kolla Staples vettja :)

2008-07-30 @ 12:29:39
URL: http://pernilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback