Big day

Jag har varit duktig idag. Eller jag vet inte man skulle säga att jag varit duktig med barnen för jag har bara låtit dem mest klara sig själv samtidigt som jag gjort allt som måste göras. Klockan är 1 och solen skiner, men barnen har ännu inte varit ut och lekt. Så på så vis har jag nog inte varit en bra au pair. Men så blir det när man har mycket att göra.

Snart är det dags att säga hej då till Steph, och sen är det inte långt kvar tills de skjutsar mig till flygplatsen. Idag kommer de bli en sådan där konstig dag...

Jag hoppas att alla klarar sig utan min blogg nu till på söndag, för jag kommer inte att någon möjlighet att uppdatera under tiden jag är borta. Men här kommer vårt schema för er som är nyfikna:

Torsdag: Disneyworld
Fredag: Universal Studios
Lördag Daytona beach
Söndag Daytona beach, och sen hem till Boston

None

Kommentarer
Postat av: Momagognonusos

DISNEYWORLD??!??!?!?!? :O :O :O :O

0.0

0.o

-_-

:'(

2008-07-17 @ 01:32:26
Postat av: Michelle

Du kommer ha så sjuuukt kul!!!! Universal är ju trots allt lite som en lekplats för vuxna haha! ;)

Postat av: DArling

Hej! Jag hamnade på din blogg när jag sökte på au pair på internet och jag ska också jobba som det nästa år, dock inte i boston (tror jag läste att du är i boston någonstans), men undrar bara om du trivs med det? Om det är jobbigt och om du skulle kunna tänka dig att stanna längre? Svara gärna på min blogg, Kram!

2008-07-19 @ 00:04:21
URL: http://princessdarling.devote.se
Postat av: sara moune

dang girl! de va en massa ställen du hann me där.. hittade din blogg genom din uppdatering.. skulle bara kolla var i USA du va nanny, brukar va häromkring nämligen :) ha de så bra

2008-07-24 @ 05:17:27
URL: http://saramoune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback