Cape Cod

Då var det dags att packa igen. Denna gång är det dags att åka till Capen för första gången detta år. Familjen är redan när nere och jag skulle egentligen åka ner till dem ikväll, men åker imorn bitti istället. Jag har ingen aning om jag ens har med mig allt jag behöver, men jag behöver inte så mycket eftersom att jag ändå planerat att åka hem igen på lördag morgon. Så länge jag har bikinin med mig så är det lugnt.

Eftersom att min familj har ett hus på Cape Cod så spenderade jag jättemycket tid där nere förra sommaren. Denna sommar har det varit mycket snällare och åker ned själva över helgerna och lämnar mig kvar här. Men denna vecka är det dags för läger och även jag måste ned dit och jobba. Men jag ska inte klaga över att jobba på stranden....

Snart ska jag lassa in allt i bilen och dra mig till Salem och Jon. Sen är det bara att hoppas på en god natts sömn så att jag klarar av en till vecka med barnen innan det är helg igen. Nu måste jag packa ned datorn så jag inte glömmer den här.
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback