Capen Capen Capen

Vaknade upp av min väckarklocka kl 9 imorse. Tanken var då att jag skulle kliva upp och köra iväg mot Cape Cod. Men klockan ringde och jag var alldeles för trött för att ens röra mig. Det tog mig ytterligare en timma innan jag kunde kliva upp ur sängen, och de är efter att Jon nästan tvingat mig.

Efter att ha suttit i bilen i 2.5 timmar (längre tid än vad de skulle ha tagit) var jag äntligen framme vid huset. Trött och hungrig, och bara 30 minuter kvar innan jag skulle börja jobba.

Efter att ha jobbat 8 timmar, solat, badad och mest lekt, sitter jag nu och kollar på tv och är hur trött som helst. Jag är äcklig och mitt hår är fortfarande vått, och jag funderar starkt på att hoppa in i duschen nu. Så håll tummarna för att jag inte väcker barnen när jag sätter på duschen.

Måste erkänna att det är skönt att vara här i Capen, äntligen. Jag trodde inte att jag skulle känna så,  men det känns lite som semester på något sätt.

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback