Konstig dag

Jag vet inte om det är att de varit en konstig dag idag, eller om jag har varit konstig idag. Men något är det. Det har varit som en söndag, fast det är lördag, och det har varit tokvarmt fast solen knappt är framme. Hur ska denna dag sluta?! Åt nyss ett kyckligspett med jordnötssås, som var en besvikelse. Smakade inte som jag ville att de skulle smaka...

Nu ska jag göra mig iordning för middagen ikväll, göra mig sockersöt. Tyvärr blir det inga högklackade skor ikväll, men de kanske gör Jon gladare.

I torsdags var jag på ett bbq party hos Steph. Men de komiska med denna bbq var att det kom flera kartonger med pizza från Papa Gino's och de kallade det ändå för bbq. Ska inte klaga för de var ändå god pizza, men jag hade nog tänkt mig något helt annat än pizza...

Nu ska jag ladda, sätta på lite musik, och hoppa in i duschen så att jag är redo att åka när Jon har tränat klart. Frågan är bara om jag ska ha klänning eller jeans på mig ikväll? Blir nog till att ringa Steph och fråga vad hon ska ha på sig!

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback