My Steph

Då var de snart dags för ännu ett hej då. Det måste vara en av de värsta sakerna som au pair, att säga hej då till sina vänner. Om en vecka är det Stephs tur att lämna mig kvar i detta stora land.
Jag vet hur mycket jag saknar Pernilla efter att hon åkt hem, men jag har alltid haft Steph kvar vilket har gjort allt lite lättare. Men nu försvinner hon också, och då har båda mina bästa kompisar åkt hem.

Jag har så länge förträngt att hon snart lämnar, men nu har sanningen sprunigt ikapp mig och jag har nu min sista helg med henne att se fram emot. Just nu sitter jag och försöker fundera ut något att ge henne som ett minen från mig. Ska sätta mig ned och göra ett kort eller något liknande, men jag vet inte riktigt vad de ska innehålla.

En av de bästa sakerna med att vara au pair är att få nya bästa vänner, men de värsta är att man måste säga hej då till dem förr eller senare.

None

Kommentarer
Postat av: Anna Jadelind

Jag förstår att det är jobbigt att säga hejdå till alla! Även om mitt bekymmer just nu är att säga hejdå till ala här hemma :( jag kommer till Boston den 14 augusti! När åker du hem?

Kram Anna

Postat av: Malin

Hej Kristin, länge sen nu... Hoppas att du är ok! Jag är hemma i Sverige en sväng.. men kommer tillbaks o stannar till april. När Marie åker hem i oktober blir det underligt... Kanske kan ta en tur i Boston då=) Var rädd om dig! Kram

2008-07-14 @ 11:10:54
URL: http://fletcherroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback