Orlando, here I come

Nu är det inte långt kvar tills jag sitter på flygplanet. Imorgon jobbar jag 10 timmar, och kommer åka direkt till flygplatsen efter att jag slutat jobba, så de kommer bli en stressig dag. Jag ska hinna ringa försäkringsbolaget, säga hej då till Steph, packa klart min väska, skriva ut alla papper, byta kläder och slänga om min väska till en handbagage väska.

Det kommer bli en intressant dag, och barnen kommer nog få tillbringa mycket tid framför tvn, men jag känner att jag inte har något val då jag jobbat 10 timmar varje dag denna vecka, och har haft mina kvällar överbokade.

Det är bara att hålla tummarna att vi har en hyrbil när vi kommer fram till flygplatsen imornkväll för jag är redan rädd att de kommer vara något som gör att de nekar oss en bil på plats......

None

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller alla tummar! Ha det nu hur skoj som helst! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback