Supernanny

Ikväll var det dags för Supernanny på tv. Måste bara säga att hon är bäst. När jag har problem med barnen så gillar jag att titta på Supernanny och hoppas på att hon säger något smart som kan hjälpa mig.

Idag insåg jag hur nära jag är min äldsta pojke. Vi kan sitta och prata och bara ta det lugnt tillsammans, han är en sådan sjukt skön 8-åring (när han beter sig). Och sen har jag min sköna lilla bebis som är världens sötaste. Men som vanligt gör mig mellanungen galen, och jag väntar på att det ska bli fredagkväll....

None


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag forstar inte hur hon orkar haha. Shit, vilket jobbigt jobb hon har. Men hon gor ju det bra iaf. Skulle behova lara mig ett och annat haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback