Hetta och svenskar

Nu ligger man hemma i sin säng igen. Helgen är ännu inte slut, men de känns som om det är söndag. Jag har umgåts med ett stort gäng svenskar, och jag måste säga att jag hade haft det skitskoj. Klockan är nu 00:05 och det är 26 grader varmt ute. Idag har det varit en riktigt varmt dag och imorgon bli den lika varm, 35 grader. Men jag klagar inte, jag bara konstaterar att det är tokvarmt ute.

Efter mycket om och men beslöt jag mig för att åka hem. Jag betalt en massa pengar på parkering redan att jag insåg att jag hellre körde hem bilen och tog mig in på ett annat sätt imorgon, än att betala för parkering ännu en dag.

Dags att sova nu för imorgon väntar ännu en dag inne i Boston. Men jag åste säga att jag hittills varit jätteduktig på att visa Mikis runt på denna korta tid som hon är här. Gonatt!

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback