Roligt att städa?

Denna helg måste vara den första gången på länge som jag tyckt att de varit roligt att städa. Även om det inte behövs städas så har jag hitta på något att göra, och det är inte likt mig. Familjen har varit borta hela helgen och jag har varit ensam hemma och hållt huset i toppform. Frågan är bara om de kommer märka det när de kommer hem hur otroligt fint det är, eller ens se att jag gjort något?

Måste säga att jag är lite stolt över mig själv som har gjort det så fint. Och att de varit så roligt att göra det fint är nästan förbluffande. Förutom nästan hela nerde våningen har jag även städat mitt rum, min toalett och tvättstugan. Så fråga nummer två är om de kommer märka att tvättstugan också är städad?

Tycker ni att det är roligt att städa? Eller är ni som mig och överaskar er själva lite då och då med att städa, och faktiskt tyckte att de var roligt?

None

Kommentarer
Postat av: Julia H

Jag fullkomligt aaaavskyyyyr att städa. Min värdfamilj har städerska som kommer någon/några gång/er i veckan. Och de har uttryckligen både skrivit och sagt att jag inte behöver städa. Kanske ska man skriva ut det och rama in och ta med sig? :) haha.



Kramar!

Postat av: Emelie

Städa är inte roligt om det inte är så att man gör det för någon (och de upptäcker det). Jag brukar nångång per år åka hem till mamma på fredagar och städa huset medan hon är och handlar. Hon blir så glad och tacksam, för hon har egentligen aldrig tid till att städa. Då är det roligt! Hemma i vår lägenhet är det pest och pina... trist, trist, trist!

2008-06-16 @ 11:17:44
URL: http://semlesara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback