Alicia Keys - the worlds greatest

Äntligen.
Nu kommer hon till mig. Nu får jag se henne, och sjunga med henne, och vara lycklig med henne. Äntligen finns det ett datum på hennes hemsida som säger Boston den 11 juni 2008.

I helgen kommer hon till Sthlm, och mina systrar och mamma ska dit, såklart. Jag som varit så grymt avis i flera månader nu kan äntligen andas ut, för nu kommer hon till mig. Biljetterna är visserligen inte släppta ännu, så jag har ingen biljett i handen, men den kommer att ligga där snart.



Äntligen.

image299

Kommentarer
Postat av: Mr Santana

hon är grym!

Postat av: Michelle

Aaah, gud vad kul med konsert! Jag fattar inte riktigt det där med värdpappan i baksätet. Olika delstater har väl olika regler men jag fick välja om jag ville ha med någon som en "trygghet" eller om jag ville vara själv med nissen.
Btw. så glömde du skriva (i inlägget om att au pairer är flockdjur) att alla au pairer med blogg kollar andras au pair bloggar. Beroendeframkallande!

2008-03-04 @ 04:50:58
URL: http://chelli.blogg.se/usa
Postat av: Christian

Hej!
Sitter och läser lite i din blogg, verkar vara en supr mysig tjej som har hur kul som helst där borta i US. Hittade in på din blogg när jag sökte runt lite eftersom jag själv snart förhoppnings vis ska få åka iväg ett år, kanske hamnar i Boston regionen. Så skicka iväg ett mail om du vill så kan vi texta lite ;)
/ Christian

2008-03-04 @ 16:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback