Ännu en helg...

Då har ännu en helg sprungit förbi och här ligger jag utslagen på min säng.

Efter min sista lektion i lördags fick jag finbesök från Vermont. Det stod en svensk tös utanför mitt hus som jag inte sett på mer än en månad. Hon hade kört hela vägen från Burlington, VT till mig i Boston, MA vilket är nästan 4 timmars bilfärd, så när jag såg hennes bil på gatan visste jag att detta skulle bli en bra helg.

image314

En helt galen helg har det varit med min Pernilla, men ack så rolig den varit. Vi åkte hem kl 4 inatt, så vi tog verkligen vara på de 24 timmarna vi hade tillsammans. Nästa helg är det min tur att ta bilen upp till henne i Vermont och ha en sjukt roligt helg igen. 

Just nu lever jag livet här i USA, men en dag måste jag ta mitt pick och pack och komma hem till Sverige igen.

image312

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag kan inte annat än hålla med. Bästa helgen på mycket länge! Bilfärden var så värt det :D

Men kan man ha annat än roligt med de bästa svenska flickorna?!

Postat av: Sofie

Hejsan.
Ville bara säga att din blogg är rolig att läsa.
Hoppas allt är bra i USA.

2008-03-17 @ 14:42:18
URL: http://superlsurp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback