Äntligen fredag

Då har man slutat jobba, äntligen. Dagen har varit helt okej för jag har hållt mig sysselsatt med att göra pannkakor, städat, plockat disk, tvättat och sådant, så de blev inte en så lång dag som jag förväntat mig.

Nu är det äntligen helg, men jag jobbar dock imorgon kväll så jag kanske inte ska hurra alldeles för mycket. Ska nu göra mig iordning och sen ska jag ut med lite tjejer och äta middag och dansa. Courtney åker hem nästa torsdag, så ikväll blir de sista kvällen med henne, och jag hoppas de blir skitroligt då jag måste gå upp 7:30 imorn bitti för att jag ska till skolan.

Men nu ska jag ut och fira att helgen är här, och att jag överlevde denna vecka. Tur att barnen varit så bra idag då jag haft dem i 10 timmar.

Förresten, våren är här!

image299

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback