Falun

Sitter här och ställer in en massa inställningar på min nya älskling. Har fixat så att internet fungerar på den nu när jag fått tag på lösenordet, och skulle lägga in vädret. När jag skulle lägga in min kära hemort Falun på vädret så upptäckte jag att det stavas Fahlun på min nya karl. Det tyckte jag var en mycket rolig upptäckt.

Nu har jag stenkoll på vädret hemma i Fahlun och kan se att min familj just nu har någon grad varmare än oss. Men på söndag drar vi ifrån och rör oss över +10 gränsen, medans Fahlun stannar på 6-8 plusgrader.  

image312

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hahahahahahahahahahha!!!!

Postat av: Momagognonusos

Haha.. roligt :)

2008-03-28 @ 17:03:35
Postat av: Marcus

Nerdalert =)

2008-03-28 @ 18:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback