Han är min

Nu sitter jag här i sängen med min älskling. Han är helt underbar, rolig att leka med och härligt att ta på. Äntligen är han min efter veckor av sucktande.

Nu har jag min kära iPod Nano till gymmet och för promenader med mer, och min nya älskling, iPod Touch, får bli min nya bärbara dator, mp3-spelare och leksak.
Kan man vara mer lycklig nu när man har två så vackra saker i sin ägo? Jag och min Nano går inte att sära på, så vi får ser hur det blir med den nya, om jag kommer bli ännu mer kär än vad jag redan är.

Update:
Jag köpte en 16GB och betalade 2450 kr istället för 3595 kr som den kostar i Sverige. Har med andra sparat 1145 kr på mitt köp.

image312

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gaah, jag vill ocksa ha den! Nastan sa jag onskar min gamla nano ska ga sonder sa jag har orsak att kopa ny XD

Postat av: Pernilla

weeeeeeeeeeeiiiiiiiii :D:D:D:D:D:D:D

soon it will be mine! mohahahahah!

2008-03-28 @ 13:45:53
URL: http://pernilli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback