Shopping

Då har jag gjort det som jag så länge velat göra, shoppa loss ordentligt inne i Boston och på Newbury Street.

Jag tyckte att jag förtjänade väskan som jag så länge velat ha från DKNY så idag hände det, den blev min. Och när jag väl höll på så blev det en cashmere Cozy också, plus en liten söt cashmere topp. Sen bar de av till BCBG när jag hittade en skärp så utan tvekan blev mitt. Sen till sist men inte minst hamnade jag på Guess och fick mina efterlängtade jeans, och en jätte fin topp. Sen sa min plånbok nej till mer köp, så jag lyssnade snällt och åkte hem.
Kan säga att jag spenderat 4.5 veckors lön på en dag, ganska bra gjort. Jag är väldigt glad över alla mina köp, och även om det svider lite i plånboken så känns de skitbra att äntligen fått lite saker man länge velat köpa.
Dagens kap: Den lilla cashmere toppen som var nedsatt från 195 dollar till 40 dollar.

Det har med andra ord varit en väldigt händelserik helg för mig, så nu ska jag gå och lägga mig tidigt så att jag orkar med en ny händelserik vecka.

image299

Kommentarer
Postat av: Jannica

Härligt med shopping! Ibland måste man unna sig fina saker även om det svider i plånboken! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback