Tack!

Jag känner att jag har jobbat och slitit jättelänge nu. Jag diskar, städar, tvättar och gör allt i detta hus. Och jag känner att jag knappt får någon hjälp utan jag snarare städar undan efter alla i familjen, och inte bara barnen.

Jag är så sjukt trött att jag varken vet in eller ut längre, och jag kan inte säga att jag ser fram emot att jobba längre, även fast jag älskar familjen.

Idag fick jag äntligen något tillbaka. När min värdmamma kom hem från affären hade hon med sig tulpaner till mig som tack för allt jag gjort den senaste tiden. Min värdpappa är borta från morgon till kväll och hon pluggar konstant då hon har jättemycket i skolan, så här har jag stått och tagit hand om en helt hem i några veckor nu.
Jag är så glad att hon sett vad jag har gjort, och att jag känner mig uppskattad igen.

image312


Förhoppningsvis kommer allt lugna ned sig i April, men vi får se. Detta har varit en galen vecka, och jag vill bara sova nu.

image312

Kommentarer
Postat av: Momagognonusos

Åh va fina =)

2008-03-14 @ 06:11:47
Postat av: Ämina

Så fint!
Så skönt att känna sig uppskattad, speciellt om man kämpat som du:D

Hur går det för förlängningen av året?

Postat av: Anonym

Hehe, härligt.. nästan lite lättköpt? Jag tycker du skulle ha haft nåt mer för allt slit =) Lite mat ute eller nåt borde du väl vara värd!

2008-03-16 @ 22:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback