Vermont

Nu springer jag runt som en galning på mitt rum. Samtidigt som jag gör mig iordning så packar jag inför min weekend hos Pernilla i Vermont.
Ikväll ska jag gå ut med Steph och två andra au pairer i Boston. Hoppas de blir roligt för jag har aldrig gått ut med två av dem förut. Förhoppningsvis så blir det inte så sent för på lördagmorgon så ska jag sätta mig i bilen och köra upp till Vermont.

Flickorna har lovat vara uppe vid 9-tiden då de har tid hos frisören och annat för sig på lördagmorgon. Tanken var att jag skulle lämna Wakefield vid 8-tiden, men det gör nog inget att det blir 1-2 timmar senare då de ska snöa uppe i Burlington, VT, så förhoppningsvis slipper jag köra i snön.

Min nya älskling ska följa med mig då han ska få vara min GPS så jag hittar till Pernillas hus. Så håll tummarna att de finns nått trådlöst nät där uppe så att jag får tillgång till kartan.

Nu ska jag göra mig klar så jag kan ge mig av till Kathy snart, sen imorgon börjar min och Volvon's roadtrip upp till Pernilla.

image312

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Den förbannade snön har vräkt i stort sett hela dagen idag...tempen ligger runt nollan dock så det ligger inte kvar på marken.

Weeeei du kommer imorgon (idag) weeeeiii!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback