Fix up

Idag har grannen, som för övrigt är hur cool som helst, gjort reklam för sin son. Han prata på om hur han går på college, och att han är hemma nu över sommaren. Han visade till och med en bild på honom som han hade på sin mobiltelefon. Han tyckte helt seriöst att hans son skulle ringa mig någon dag.
Lite lustigt är det när en pappa gör reklam för sin son, och man inser att han är seriös.

Jag gick upp till deras hus idag för att hämta min äldsta pojke som lekte med hans yngsta son, Chris. Det spelar basket på gatan, och ut kommer pappan. Vi byter några ord som vanligt och när jag är påväg att gå hem igen med alla tre barnen, kommer sonen ut på gatan. Chris vill stolt presentera sin storebror Matt, och jag har inget val utan måste vända tillbaka och hälsa. Och sen sprang jag därifrån.

Det är verkligen en helt underbar familj, och de är alltid lika trevliga. När pappan idag pratade på om sin son och hur han skulle bjuda mig på middag så tyckte jag att de var mest roligt, för han var verkligen stolt över sin son. Men att jag några minuter senare skulle träffa denna omtalade son blev en pinsamt situation.

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback