It's nice to be back

Igår kväll satte jag mig i älskade BMWn och brummade iväg för att plocka upp Steph. Ur högtalarna strömmar Robyns musik och jag njuter av den korta färden till Stephs hus. Efter att ha plockat upp henne brummar vi vidare till Melrose centrum och parkerar bilen bakom Starbucks. Vi går de få meterna runt hördet och jag blir nästan glad av att se Starbucks efter en vecka i Sverige. Hela vägen från dörren fram till disken, medans Steph pratar på som hon kan som bäst, går jag runt och tänker på om jag ska ha en grande eller tall Chai Tea Latte. Väl framme och det är min tur att beställa slog jag på stort och tog en grande, som är mellanstorleken. Men det var inte allt. På ett fat ligger en ensam Crispy Square och skriker på mig, och utan att ens tveka tar jag en sådan. Jag tar min stora Chai Tea Latte och min Crispy Square och vi sätter och ned i det stora gröna stolarna.

Efter att ha snackat skit i ett bra tag bestämmer vi oss för att springa över gatan till CVS (ett apotek som har allt), som nu har blivit lite av en tradition. Där står vi och läser skvallertidningar och dansar runt. Måste erkänna att ibland kan Steph vara riktigt rolig att hänga runt med. Efter att varit inne på CVS och bara lekt i 30 minuter, inser vi att Grey's anathomy börjat och vi skyndar oss ut till bilen. Med Robyn på hög volym brummar jag hem.

Måste säga att det är på något sätt skönt att vara tillbaka. Jag är tillbaka till friheten och slipper nu känna att jag är lillasyster.

None

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kristin! Jag är hemma nu. Jag sitter i mitt kök och skriver på min mammas dator och jag har precis kommit in från att ha kört min pappas manuella bil. Jag är hemma.



Hjälp.



Miss you my dear

Puss

Postat av: Amina

åå välkommen tillbaka:D

Hur var det?Så som du hoppats?Det är både kul och jäkligt jobbigt att komma hem sådär...



Japp, här har det hänt grejjer vettu. Trivs så bra i den nya famiiljen!Verkligen hur bra som helst...

2008-05-26 @ 03:59:24
URL: http://aminatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback