Ladda

Igår insåg jag att jag måste ladda upp med spännande saker här i Boston så att jag inte får det svårt att lämna Sverige igen. Min värdmamma är beredd på att komma till Sverige och släpa in mig på flygplatet om jag inte vill komma tillbaka, men de ska nog inte vara några problem.

Helgen efter att jag kommit tillbaka hit, kanske det blir en weekend i NYC. Den 11 Juni är de dags att se Alicia Keys, och sen i Juli kanske det blir en långweekend i Florida. Förutom det blir det Cape Cod, stranden, Boston och picknick i Boston Common, varma sommarkvällar och sommar i en av världens bästa städer.

Jag har nu varit i USA i 348 dagar och om 319 dagar är jag defenitivt hemma i Sverige igen. Nu är det semester i Sverige som gäller, och sen kommer jag tillbaka till sommaren i Boston.

image312

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback