Mission (im)possible?

Dags att sluta shoppa. Dags att sluta spendera. Dags att börja spara.

Nu är det dags att börja spara pengar. Den senaste tiden har jag varit som en öppen plånbok och pengarna har bara runnit ut. Mer än min veckolön spenderas per vecka och de lilla sparkapitalet jag skaffade i höstas sjunker och blir bara mindre och mindre. Nu måste jag hålla hårdare i min plånbok för här ska resas.

Jag är så glad att jag äntligen betalt Alicia Keys-biljetten, så nu slipper jag tänka på den. Snart är de dags att betala för flyg till Florida, och sen kommer utgifterna att bara rulla på.

Frågan är nu om jag kommer att kunna spara pengar eller om de kommer rinna ut lika snabbt som de redan gör? Mission impossible, eller Mission possible?

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback