Om ett dygn...

Om ett dygn lämnar jag mitt andra hem i Wakefield och är påväg till flygplatsen. Just nu packar jag som en galning och försöker få ner så mycket jag kan. Är fortfarande förvirrad över vad jag ska ha med mig. Vet att jag kommer sitta där på flyget och komma på en massa saker som jag skulle ha tagit med mig hem,  men vad kan man göra.

Både mina iPods ska laddas, likaså mobiltelefonerna. Jag är väldigt sugen på att ta med mig ett fjärde par skor, så kan kanske trycker ned dem i sista sekund. Och sen kanske jag tar med mig min andra vårjacka, så att jag har lite ombyte. Mina väskor kommer att vara proppfulla, men det är bara bra. Häften kommer att lämnas i Sverige och sen kommer de fyllas på med godis och andra svenska härligheter.

Nervös? Kan väll erkänna att de börjar kännas nu.
Glad? Har ännu inte bestämt mig. Fortfarande mycket förvirrad.
Stressad? Med tanke på att jag jobbar 10 timmar imorgon innan jag åker så är svaret ja!

Jag har gjort en till blogg på engelska till min värdfamilj så att de kan följa allt jag gör hemma i Sverige, och har ni tur så kommer samma bilder och text upp på denna blogg också.

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback