Wii

Skulle till Rob och säga hej då efter att ha varit till Starbucks med Steph och Kathy. Tanken var att bara titta in och säga hej och hej då, och sen åka hem och duscha och fortsätta packa. Men jag fastnade.

Vi skulle bara lägga upp mig på hans Wii, och slutade med att vi bowlade, spelade tennis och boxades. Efter några ronder i rinken började jag bli alldeles för svettig och insåg att de var dags att åka hem. Skulle vara hemma kl 9 så att jag hann göra allt inför morgondagen, men kom hem efter kl 10.


Nu sitter jag här i sängen och mitt rum är ett enda stort kaos. Det är dags att sova, så jag ska låta mina väskor vara nu ta hand om det imorgon. Tänkte sätta barnen framför tvn ett tag så att jag kan packa klart....

Gonatt! Syns i Sverige!

None

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hihi, man spelar hockey i en rink, man boxas i en ring ^^)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback