Höst i Boston

Idag är det kallt, och blåsigt som bara den. Klockan är nu 16:15 och det är 8 grader ute. Igår däremot regnade det och var inte alls bra väder, men det bästa var nog att det var 20 grader varmt. Nästan så att jag sket i att det regnade för de var så skönt ute, i november. När jag åkte hem till Jon på kvällen strax efter 9 hade de sjunkit strax under 20 grader, och det var faktiskt behagligt att sitta ute i garaget och kolla på tv med folket.

Mer värme åt människorna.
Och  hör och häpna alla. Idag tankade jag bilen för 35 dollar, ca 280 spänn. Priset per gallon är 2.01 dollar på min favvomack. Det är alltså ca 4 kronor litern. Nästan så att man med gläjde tankar bilen här nu.

None

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för trevligt sällskap nu på msn och i helgen... Dröm sött så hörs vi i morgon! Nu är det höst på riktigt. Många kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback