Little miss Sunshine

Helt plötsligt en dag insåg jag att jag måste ändra min inställning. Det var den dagen jag bestämde mig för att bli Little miss Sunshine. Att det var dags att se det possitiva i mitt liv och inte de negativa. Snart är min tid över. Snart tar detta kapitel i mitt liv slut, livet som au pair i USA. Snart börjar något helt nytt.

Nu är det dags att vara possitiv och göra denna tid till något underbart, fantastiskt och magiskt. Nu är det dags att vara Little miss Sunshine - hon som ger mig energin och glädjen jag behöver just nu.

None

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej Kristin!

Härlig blogg du skriver.

Funderar på att bli au pair, iochmed att jag fortfarande är ung och har möjligheter till det.

Det jag undrar över är om du vet ifall det är ett måste att ha ett x antal timmar barnpassning i gaget eller ifall man har chans att kunna bli au pair ändå? Har två små syskon under fem år och har även passat vänners barn o.s.v.

Ha det bra=)

2008-09-17 @ 18:56:53
Postat av: jennifer

fan vilken underbar inställning. en dag ska jag också ha det :-)

Postat av: Malin

Håller alla tummar, du vet vad. Hoppas dessutom att vi ses på lördag. Jobbar em, men när denna eftermiddag tar slut... ser jag framemot ett möte=) KRAMAR

2008-09-18 @ 04:29:03
URL: http://fletcherroad.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej!



Har suttit i kanske 2-3 timmar nu och läst din blogg från första inlägg till slut (hoppade över lite i slutet, men förutom det...). Tycker mycket om din blogg, och det är såå intressant att få veta hur du upplever USA och livet som au pair! Funderar själv på att åka, men vet inte om jag är redo att lämna allt hemma. (Tog slut med killen för typ en månad sedan och jag har fortfarande svårt att komma över att han inte vill ha mig längre...). Verkade som du hade lite kärlekstrubbel när du åkte till USA, var det så? Svara hemskt gärna för det hade varit så roligt att höra av dig. Du skriver härligt ohc verkar vara en toppentjej! Hoppas du har massor av skoj i USA. Hemma i Sverige börjar det bli kallt och tråkigt (iaf i Skåne :D)

2008-09-19 @ 15:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback