Where's my Bob?

Jag har en nalle som heter Bob. Han fick flyga med mig tillbaka till USA efter min semester hemma i Sverige i maj. Han sitter alltid på min säng, och mina barn vet att man inte får leka med honom, utan att man måste vara jätteförsiktig med honom.

Idag när jag var på jujitsun med pojkarna, satt jag och Harry och läste böcker. Han satt och kollade i en Byggare Bob-bok och jag frågade honom vart Bob var i boken. Han pekade så fint på Byggare Bob, och jag frågade då vart min Bob var. Min tanke var att han skulle svara att han var på mitt rum, men istället lägger han en hand på min mage. Kan säga till alla som läser detta att det finns ingen Bob i min mage och vad min lilla Harry tänkte kan jag inte svara på. Men det var otroligt roligt då alla i rummet blev lite chockade.

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback