Chokladberoende

Jag erkänner, jag är chokladberoende. Jag köpte Marabou choklad på IKEA för två helger sedan, och tanken var att jag skulle sparar dem jättelänge eftersom att man inte får Marabou så ofta. Men tyvärr har jag framkallat ett chokladberoende som fått mig att äta minst en rad varje dag. Jag klarar inte en dag utan Marabou. Så frågan är nu hur jag ska överleva när jag ätit upp sista rutan av Marabou chokladen?!


Jag är glad att jag har Bob bredvid mig
så jag klarar kvällen efter att ha ätit  mer än en rad idag.

None

Kommentarer
Postat av: Julia - au pair i Apollo Beach, FL

Äh, mina 200g kakor (2st) tog typ en halv minut på sig att försvinna. Glufs sa det, så var de borta. bölar Why oh whyyyy did I do it?

Postat av: Malin

Jag var tvungen att ta lite Marabou ikväll med. Tyckte jag var värd det efter igår. Tack för kommentaren =) Sweet. Ser framemot lördag men hoppas du får en ljuvlig fredag! Varma tankar, M

2008-09-26 @ 06:26:13
URL: http://fletcherroad.blogg.se/
Postat av: Momagognonusos

1rad var inte så mycket per dag. En hel stor kaka kan försvinna i ett nafs för mig :(

2008-09-26 @ 12:35:40
Postat av: Mikaela

Jag forstar inte ens hur du lyckades att bara ata en rad om dagen. Om jag vet att jag har och jag ar sugen sa ater jag hela XD

2008-09-26 @ 16:33:29
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback