IKEA

Idag har jag gjort Sverige på IKEA. Idag har jag ätit köttbullar och köpt kaviar och marabou. Idag har jag pratat svenska och varit svensk för en gång skull. Kolla in bilder på Malins blogg.

Jag har fått träffa min upptagne amerikan också, så helgen blev riktigt bra. Vad kan bli bättre än att få ha sin Jon vid sin sida och åka till IKEA med ett roligt gäng svenskar? Nu är det bara att få tillbaka min positiva inställning så att jag blir gladare. Nu när sommaren är över och mörket och kylan kommer krypandes så måste jag vara solen för alla i min närhet.

None

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur stor kram som helst, tacksam för igår. Behövde det! Hörs snart hoppas jag, ja snart blir det iaf om man jämför med fem månader.. Hoppas dagen blir fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback