Jag + Gymmet = Sant

Var till gymmet igår för första gången sedan i maj. Måste säga att det kändes helt underbart att vara tillbaka dit. Är lite stel idag, men inte så farligt som jag trodde. Imorgon är det dags igen, och i helgen har jag en massa tid att gå till gymmet. Så det är mycket gym. Helt ärligt så finns de inte så mycket annat att göra nu för tiden än att gå till gymmet, så det är ju bra att jag kan hålla mig lite sysselsatt.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra i helgen. Har nästan lust att dra ut på en liten ensam roadtrip, men jag vet inte vart jag ska åka. Hur som helst så ska jag till gymmet, sen får vi se vad som händer mer än det...

None

Kommentarer
Postat av: Malin

Glöm inte klura på mitt erbjudande om söndag =) Vore trevligt. Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback