Livet som au pair...

Jag har sagt det många gånger nu, men jag säger det igen. Efter att ha varit au pair i 16 månader kan jag säga att jag vet hur jag ska uppfostra mina barn, hur mitt hem ska se ut, och hur organiserad jag ska vara. Efter att ha levt med en familj i 16 månader och sett hur de hanskas med olika situationer har jag lärt mig grymt mycket. Efter att ha sett hur andra familjen gör, har jag insett hur jag vill att min familj ska vara.

Jag känner att denna tid som au pair har fått mig att tänka mycket på min framtid. Jag säger inte att jag kommer bli världens bästa mamma, men jag kommer då bli en grymt bra mamma och fru.

None

Kommentarer
Postat av: Annarki

Vart i USA är du och au-pairar?

Postat av: Nattis

Hejsan! Jag gör ett arbete om att vara Au pair. Skulle vara snällt om du kunde höra av dig till mig om jag kan få ställa några frågor till dig :)?

Ha det guld!



//Nathalie.

2009-03-04 @ 09:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback