Morr

Idag fick jag en räkning på posten. Jag kan inte påstå att jag väntade denna räkning, men där låg den.

Jag har fått en räkning från läkaren då jag kollade upp min urinvägsinfektion, på 185 dollar. Det är nästan 1300 kr, och jag vägrar betala den. Min counsler, som vanligt, svarar inte när jag ringer och jag tvivlar på att jag är försäkrad. Jag som egentligen ska gå till en läkare nu när jag tagit antibiotika i en vecka, kommer verkligen inte gå. Skulle jag ha gått skulle jag säkert ha fått en ny räkning på lika mycket, och jag har inte de pengarna.

Vad har hänt med min försäkring? Jag som härom dagen tänkte att jag skulle gå till en doktor och kolla upp min fot som jag stukade i slutet på maj, som nu börjar göra lite ont igen, får helt enkelt leva med det. Nu är det bara att hoppas på att min urinvägsinfektion är borta, och att jag är frisk, för jag har inte råd att gå till läkaren. Och jag får även hoppas att min fot blir bra, för jag inte råd att kolla upp den heller.

Ilska och förtvivlan, det är vad jag känner just nu. Jag saknar dig Sverige! Jag saknar vårdcentralen!!!!

None

Kommentarer
Postat av: Malin

När man ser det från andra sidan pölen så framstår till och med menlösa Vårdcentralen som änglarnas hus. Hoppas det ordnar sig till det bästa. Många kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback