Bloggande

Man kan komma på en massa saker som man vill blogga om under dagen. Men sen när man sitter här framför datorn så står det helt still. Jag vet inte vad man tidigare tänkte på, eller som tidigare hänt. Man har glömt denna jätte viktiga saken att blogga om, som man någon timma innan inte kunde sluta tänka på.

Vad fasen skulle jag blogga om idag? Jag minns inte. Jag har träffat två nakenkatter, det var en ganska rolig och ful upplevelse. Jag har även insett att min sista resmånad i USA antagligen bara kommer bli 3 veckor pga mitt visum. Nu kom jag faktiskt på vad jag ska blogga om nästa gång, men frågan är om jag kommer minnas det imorn...

None

Kommentarer
Postat av: Malin

tack för en trevlig lördag! hoppas söndagen blev bra! många kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback