Önskelista 2008

Min kontaktperson ringde idag, efter att jag försökt få tag på henne för några dagar sedan. Äntligen fick jag ställa alla frågor jag så länge undrat över, och fick ett svar jag egentligen inte ville ha. Den där sjukhusräkningen jag fick härom dagen på 185 dollar måste jag betala. Så med andra ord kostar mig en urinvägsinfektion i USA 1400 kr tillslut, och jag är inte direkt en rik au pair. Men sen fick jag ett svar som gjorde mig glad och lättad. Jag måste läsa 6 credits (studier) på 6 månader, och fick nu veta att om jag inte lyckas så kommer inget hända. Bara för att jag är inne på mitt andra år så kommer inget hända, och jag behöver med andra ord inte oroa mig för det längre.

Önskelista 2008:
- 200 dollar för sjukhusbesök

None



Kommentarer
Postat av: Malin

Ja jag sager da det. Bra och daliga nyheter pa en och samma gang... Morrhar. Dina vardforaldrar kan ju ge dig dina $250 till doktorn istallet..

2008-09-19 @ 15:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback