The Carrie necklace

Tänkte lägga till en sak till min önskelista 2008.

Av någon anledning fick jag för mig att kolla vad ett Carrie-halsband skulle kosta, bara för skoj skull och för att jag alltid velat ha ett. Hitta en
hemsida som sägs ha gjort orginal-halsbandet till Sex and the City och kom på att jag måste önska mig det, bara för att man alltid måste önska sig något man aldrig kommer få.

Eftersom att jag inte är en guldtjej så blir det såklart i vitt guld, men kommer då kosta 175 dollar plus frakt (ca 1225 kr). Visst finns det i silver också för endast 59 dollar plus frakt som jag kanske får nöja mig med. Men då är det inte lika fancy och inte orginalet.

En dag ska detta halsband bli mitt.
En dag ska jag gå runt med mitt namn runt min hals. Varesig det är orginalet eller inte....

None

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Oh! Jag vill också! Sjukt fint :)



Den där låten var grym förresten.



Hur går det med alla dumma jänkare?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback