Trötthet

Det finns inga ord längre som kan beskriva hur trött jag är. Jag jobbar 10 timmar om dagen, och sen på kvällen drar jag ut med Susanna och somna vid 24-tiden. Fast de värsta är att jag inte fått en god natts sömn på en vecka nu, då jag haft urinvägsinfektion och allt. Av någon anledning kan jag fortfarande inte sova en hel natt utan att vakna. Jag vrider och vänder mig, och tänker och planerar. Men någon sömn verkar jag inte få. Så nu är jag trött som, jag vet inte alls.

Imorgon ska jag till supermarket och köpa en massa energidrycker så att jag klarar helgen, och speciellt bilresan till och från NYC. Nu är det dags att sova, och förhoppningsvis får jag sova som en bebis i några timmar innan jag ska upp igen. Nu behöver jag semester!

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback