Underbara skolan

Måste bara få uttrycka hur otroligt härligt det är att skolan har börjat. Detta betyder att dagarna kommer springa förbi, och att jag inte kommer ha alla 3 barnen 45 timmar i veckan. Skolan är helt underbar, och kommer att ge mig mer frihet, även då de ser ut som att jag kommer jobba många kvällar istället.

Nu är de dags att sova så att jag klarar av resten av denna vecka, för den kommer betyda lite sömn. Och jag kan inte påstå att jag direkt sovit bra på flera nätter, så jag har mycket energi att ta igen.

Gonatt!

None


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Hoppas att du & finfrämmandet har det underbart. Hur blev bullarna? Hur ordnade ni det? Nyfiken som en gnu. Åh NYC va härligt! Hoppas på att hinna med en tur dit i höst... Alla tips är välkomna. Stor varm kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback