Mycket just nu

Kom hem från USA för en vecka sen, och mycket har hänt sen dess. Förutom att jag saknar USA en massa och vill tillbaka så är väll Sverige helt okej. Fick reda på att jag kom in på en utbildning nu när jag var i Boston, så jag har letat bostad som en galning. Igår fick jag ett studentrum på 18 kvadrat, så nu kan jag äntligen slappna av.

Nästa lördag bär det av till Kalmar och sen är jag student. Vet inte hur jag ska klara mig utan Jon i tre år dock...
Ska ladda upp några bilder från min vistelse i USA sen. Har ännu inte laddat över dem på datorn, men snart har allt lugnat ned sig lite för mig.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Gud vad kuuuul! Grattis sötaste :)

2009-08-24 @ 16:56:30
Postat av: Nathalie wallenthin

Kul att läsa din blogg.. jag är au pair i italien just nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback