Yay

Da hade man landat i Boston igen. Maste saga att de kanns som att jag aldrig lamnat stallet. 
De forsta jag gjorde nar jag kom hit var att hamta Jon som varit pa en middag infor brollopet pa sondag (morgon). Jag satte mig i bilen och blev nastan forvanad sjalv hur bra jag fortfarnade hittar efter 4 manader. 

Jag har inte pratat na svenska alls sen jag akte fran sverige och underligt nog sa kom jag sa snabbt in i engelskan att jag tanker pa engelska nu igen. Kan inte forklara hur underbart de ar att sitta i bilen och lyssnar pa min favorit radiokanal, som forovrigt spelar sjukt bra musik just nu. 

Det ar roligt att vara tillbaka har dar traffiken ar het galen och amerikanerna tjocka eller daligt kladda. Dar man kan prata med framlingar utan att kanna sig som en idiot. Det kanns som att jag aldrig har lamnat Boston.



Kommentarer
Postat av: Emma

vad kul att du är tillbaka igen! hur länge var det du skulle stanna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback