3 miljoner kronor någon?

Då jag bor ensam är jag beroende av min tv. Det första jag gör när jag vaknar är att sätta på tv, och även så de sista jag gör innan det är dags att sova. Anledningen till detta är att jag inte fixar tystnaden och när tvn är på så känns de inte som att jag är ensam.

Varje morgon tittar jag därför på Nyhetsmorgon på 4an, och en av favoritstunderna är när de ska skrapas triss. Jag har nog bara några få gånger sätt att någon skrapat fram 1 miljon kronor, och självklart blivit lite avis. Idag däremot blev helt paff när en dam skapade fram 3 miljoner kronor. Någon som skulle vilja byta plats med henne?

Hade jag vunnit 3 miljoner så hade jag åkt till Jon i Boston i sommar utan att ens tveka, och vara där hela sommaren. Jag skulle slippa studentlån och jag skulle bo någon annanstans än i denna studentkorridor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback