Lördagen den 12 december

Vaccinerade mig i torsdags och börjar äntligen få mer energi. Min arm är nästan bra idag, så jag ska inte klaga. Julen kommer bara närmre och närmre, och snart ska jag få åka hem till min familj.

Idag ska det pluggas, skypas med min Jon och inslagning av julklappar till lite julmusik och några tända ljus. På måndag kommer Kalmars lucia till min skola, så jag ska dit och titta på luciatåget och njuta av att julen bara kommer närmre och närmre.

Tror inte att det bara är jag som älskar julen och detta år får jag fira den hemma i Sverige efter två jular i Boston.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag uppskattar julen, advent och svenska jullåtar mer i år än någonsin tror jag. Så mysigt. Apropå sprutan har jag inte känt mig dålig fast jag har som en lårkaka på armen...



Varm kram hjärtat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback