Dagen före dopparedan'

Mitt rum har aldrig varit stökigare än såhär. Det är saker överallt, absolut överallt. Lådor, påsar, väskor. Allt är överallt. Ett enda stort kaos.

Detta vecka har varit fullspäckat, och nästan overklig. Sista veckan med barnen och jag har försökt att göra det till en underbar vecka. Imorgon är det sista dagen med barnen, och det kommer minsann att kännas. Min sista dag...

Imorgon kväll (fredag) kommer Jon och hämtar mig, och då ska allt vara packat och klart så vi kan fylla bilen. För två timmar sedan fick jag reda på att min familj har hittat en ny au pair, så nu vet jag att jag är utkastad. Om en månad sitter jag på flyget hem till Sverige, så tills dess kommer jag leva i en resväska. Flytta mellan alla som vill "ta hand" om mig.

Imorgon ska jag ringa min kära familj en sista gång innan jag endast kommer finnas på mejlen. Men jag har min svenska mobil med mig så ni är välkomna att smsa mig.

Nu är de dags att sova för imorgon måste jag upp tidigt så att jag hinner med allt som ska göras.

None

Kommentarer
Postat av: Malin

Älskade vän! Tänker på dig och längtar tills vi ses! Madrassen och lakanen är packade, nu är det bara lyan o Kristin som fattas.. Dags att gå ut nu.. Dansband.. Lycka till och njut av semestern! Slängpuss!

Postat av: Momagognonusos

Awww... låter tråkigt. Det har varit mycket roligt att få följa din blogg därnerifrån. Är in titt som tätt och kikar om du har uppdaterat :)



Hoppas din färd hem till sverige och dalarna går bra och njut av sista dagen hos din värdfamilj :)

2009-02-21 @ 15:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback