Min älskling

- Kicki is gonna go home to Sweden pretty soon.
- I'm gonna go to Sweden with you.
- No, I'm gonna go home alone, to my family.
- I'm gonna go with you on the airplane

- You can come and visit me in Sweden and I'm gonna come visit you
- Hehe, I'm gonna visit you...


Detta sa min sötaste Harry, 2 år, idag när jag berättade för honom att jag snart åker hem. Han förstår inte att jag inte kommer vara här så länge till, och jag vet inte hur jag ska säga det. Han säger bara att han ska följa med mig överallt. Han ska tydligen följa med mig till Kalifornien också, och sen ska han med mig till Sverige.

Usch så svårt de kommer vara att lämna mina älskade barn!

None

Kommentarer
Postat av: Malin

allra käraste aupairsyster. det är hårt. fruktansvärt att lyfta och lämna Boston. men det är vackra minnen och vi här hemma väntar på dig. kärlek och värme

2009-02-11 @ 22:11:18
Postat av: Mia

Åhh, vad vemodigt!!!

2009-02-11 @ 22:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback