28 dagar kvar som au pair

Idag är det 28 dagar kvar tills jag är klar som au pair. Snart är tiden över och det är med båda glädje och lycka.

Nu lever jag bara i ovisshet. Vart ska jag ta vägen efter de? Min familj letar efter en ny au pair vilket betyder att om de hittar någon de gillar, så blir jag utkastad ut ur mitt älskade rum. Men hittar de ingen så får jag ha mitt rum kvar och en bil (hoppas jag). Måste erkänna att det är lite jobbigt att allt hänger på om de hittar en ny au pair eller inte. Jag får visserligen sova på soffan här några dagar, vilket jag helst inte vill.

Den 21 feb åker jag till Kalifornien och kommer hem den 3 mars. Men vart jag kommer bo då vet jag inte. Vart jag kommer spendera mina sista veckor får väll ödet avgöra...

None

Kommentarer
Postat av: Din Malin

Kärlek!

Postat av: Pernilla

Älskade vän, som jag längtar!



Hoppas du får en grym resa :D



Massa kramar

2009-01-26 @ 18:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback