Biljetterna fixade

Äntligen något som är planerat i min sista månad. Den 21 Februari flyger jag till Los Angeles där jag kommer möta upp några tjejer som redan är ute och reser. Där ska jag stå med min kamera när det är dags för Oscarsgalan och göra allt annat man gör i LA. Sen drar vi vidare mot San Diego, där resan slutar. Den 3 Mars flyger jag tillbaka till Boston, och där är det ödet som bestämmer vart jag ska tillbringa mina sista veckor då jag blir utkickad härifrån den 20 Februari.

Men nu har ni lite koll på vad jag ska ha för mig min sista månad i USA, som före detta au pair.

None

Kommentarer
Postat av: Malin

du det var inte alls särskilt dyrt att tågåka mellan Skövde och Falun eller mellan Falun och Skövde minsann. puh! men om vi ska välja 6h i x2000s 1a klass för 1000:- eller 4h37min i 2a klass för 100-lappen kan ju diskuteras =) ser framemot tågresor och Thanksgiving raraste du!!!!

Postat av: pappa

Hej gumman!

Vad skönt att du sista veckorna planerade, hoppas du får en bra avslutning på din vistelse i USA.

Vi längtar efter dig!



Jag och mamma har 2 biljetter till Bruce Springsteen i juni.



Älskar dig!

Pappa

2009-01-27 @ 20:53:16
Postat av: Pernilla

What about Vegas?

2009-01-28 @ 19:40:42
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-29 @ 13:43:08
Postat av: Lina

Du fortsätter väl blogga när du kommer hem, kära Kristin? Jag är fast!

2009-01-31 @ 18:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback